LVMH zostało współwłaścicielem marki szampana Armand de Brignac należącej do Jay-Z

Znany raper Jay-Z sprzedał koncernowi LVMH 50 procent udziałów w należącej do niego marce szampana Armand de Brignac. Tym samym trunek produkowany przez muzyka dołączył do rodziny Dom Pérignon, Moët & Chandon i Veuve

Koncern LVMH wykupił 50% udziałów marki szampana Armand de Brignac należącej do popularnego rapera Jay-Z. Wartość transakcji nie została podana do wiadomości publicznej. Transakcja została zrealizowana dzięki powiązaniom między Jay-Z, a Alexandrem Arnault, synem założyciela LVMH, Bernarda Arnaulta.

– „Śledziliśmy jego sukces przez kilka ostatnich lat i myśleliśmy, że to szaleństwo. Większość marek szampana odnotowuje bardzo skromny wzrost, a on właśnie przebijał się przed szeregi”- powiedział Philippe Schaus, dyrektor generalny działu napojów Moet Hennessy.

ŹródłoFoto: Pixabay

Polecane

Beauer 3X – Przyczepa kempingowa, którą możesz powiększyć trzykrotnie za naciśnięciem jednego przycisku

Jeśli chodzi o przyczepy kempingowe, widzieliśmy, czytaliśmy i słyszeliśmy o naszej części opcji. Ale innowacja to zaskakująca rzecz; Temat przyczep kempingowych w ostatnim czasie...

Heineken stworzył lodówkę, która będzie podążać za Tobą ze schłodzonym piwem

Beer Outdoor Transporter (B.O.T) od Heinekena to lodówka osadzona na robocie wyposażonym w sztuczną inteligencje, który podąża za tobą i czeka na chwile kiedy...

Naturalnej wielkości zbroja Iron Mana Mark III może być Twoja!

Superbohaterowie mają na całym świecie miliony zagorzałych fanów, którzy zrobią wszystko, aby zdobyć gadżety powiązane ze swoimi idolami. Iron Man to superbohater, którego nie...