LVMH zostało współwłaścicielem marki szampana Armand de Brignac należącej do Jay-Z

Znany raper Jay-Z sprzedał koncernowi LVMH 50 procent udziałów w należącej do niego marce szampana Armand de Brignac. Tym samym trunek produkowany przez muzyka dołączył do rodziny Dom Pérignon, Moët & Chandon i Veuve

Koncern LVMH wykupił 50% udziałów marki szampana Armand de Brignac należącej do popularnego rapera Jay-Z. Wartość transakcji nie została podana do wiadomości publicznej. Transakcja została zrealizowana dzięki powiązaniom między Jay-Z, a Alexandrem Arnault, synem założyciela LVMH, Bernarda Arnaulta.

– „Śledziliśmy jego sukces przez kilka ostatnich lat i myśleliśmy, że to szaleństwo. Większość marek szampana odnotowuje bardzo skromny wzrost, a on właśnie przebijał się przed szeregi”- powiedział Philippe Schaus, dyrektor generalny działu napojów Moet Hennessy.

ŹródłoFoto: Pixabay

Polecane

Voyager Station to pierwszy kosmiczny hotel, który zostanie otwarty już w 2027 roku!

Jak donosi BBC już niedługo dojdzie do wyboru nowy kierunek wakacyjny. W 2027 roku ma ruszyć pierwszy w historii hotel mieszczący się w przestrzeni...

Rum Dictador Generations En Lalique sprzedany na aukcji za zawrotną kwotę £30.000!

Na internetowej aukcji Sotheby’s butelka rumu Dictador Generations En Lalique została sprzedaną za zawrotną kwotę £30.000, czyli niespełna 156.000 PLN! tym samym stała się jedną...

Prosecco Stock wyróżnione złotym medalem w badaniu Najlepszy Produkt 2021

Prosecco Stock w wariancie 200 ml zostało wyróżnione złotym medalem w badaniu Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów w kategorii win. Celem badania było...